Call ცენტრი

კურსის შესახებ ტრენინგ კურსი კლიენტთა სატელეფონო მომსახურებაზე Call ცენტრი 1. სატელეფონო ეტიკეტის ზოგადი პრინციპები. 2. რა არის საჭირო წარმატებული მოლაპარაკებისთვის . 3.აბონენტისა და მათი მოლოდინების იდენტიფიცირება. 4. მომხმარებლის ტიპები (მიზნობრივი ჯგუფები) . 5.საუბრის მართვის მეთოდების დაუფლება და ბარიერები . 6.მყიდველის მოტივაციის გაძლიერება . 7.რთული მოლაპარაკების (კრიზისის მართვა) . 8.კლიენტის წინაამღდეგობის დაძლევა. 9.კომპრომისის ხელოვნება, როდის უნდა

Start Course

მარკეტინგის მენეჯმენტი

კურსის შესახებ კურსის მიზანი: კურსის მიზანია მსმენელს ჩამოუყალიბდეს და განუვითარდეს მენეჯერული აზროვნება. კურსში მნიშვნელოვანი ადგილი უკავია პრაქტიკული ქეისების განხილვას, განხილვებზე დაყრდნობით კი მენეჯერული ხედვის განვითარებას. კურსის აღწერა: მენეჯმენტის არსი მენეჯმენტის 4 მთავარი ფუნქცია მენეჯმენტის წარმომავლობა, მეცნიერული მენეჯმენტის ისტორია, სისტემური მენეჯმენტის ევოლუცია. კომუნიკაციის არსი მენეჯმენტში. სამუშაო გუნდების და ჯგუფების ფორმირება, მენეჯერული ხედვა ჯგუფთან მუშაობის პროცესში. ორგანიზაციული

Start Course

პროექტების წერის შემსწავლელი კურსი

კურსის შესახებ პროექტების წერის შემსწავლელი კურსი 1. პროექტების წერა – მონაწილეები სწავლობენ პროექტების დაწერის ნიუანსებს. პროექტის ცალკეულ ნაწილებს, მათი დაწერისას გამოვლენილ სირთულეებსა და შესაძლებლობებს, ეცნობიან საპროექტო ენას, ეცნობიან მაგალითებს, ასრულებენ სავარჯიშოებს, ტრენინგის განმავლობაში თავად ღებულობენ მონაწილეობას პროექტების შექმნაში. 2. პროექტების მართვა – პროექტების შესახებ ზოგადი კურსი. მონაწილეები ეცნობიან პროექტის დიზაინს, ფაზებს, ელემენტებს, შეფასების კრიტერიუმებს. ცალ-ცალკე

Start Course