ეფექტური გაყიდევბი

  კურსი განკუთვნილია:  ადამიანებისთვის, რომლებიც ყიდიან სხვადასხვა პროდუქტებს და  პასუხისმგებლები არიან მომხმარებელს გაუწიონ კვალიფიციური კონსულტაცია. ასევე, ადამიანებისთვის რომლებიც დასაქმებულები არიან როგორც კომერციულ, ასევე არაკომერციულ და სამთავრობო სექტორში. ასევე ყველასთვის, ვისთვისაც ეს თემა უბრალოდ საინტერესო ან/და მნიშვნელოვანია. ზოგადი მიმოხილვა:  დღის განმავლობაში, საქმიან კომუნიკაციას ალბათ ბევრ ადამიანთან ამყარებთ, ურთიერთშეთანხმების მისაღწევად. რაც უფრო კარგად ფლობთ კომუნიკაციურ უნარებს, მით უფრო მეტია

Start Course

Call ცენტრი

კურსის შესახებ ტრენინგ კურსი კლიენტთა სატელეფონო მომსახურებაზე Call ცენტრი 1. სატელეფონო ეტიკეტის ზოგადი პრინციპები. 2. რა არის საჭირო წარმატებული მოლაპარაკებისთვის . 3.აბონენტისა და მათი მოლოდინების იდენტიფიცირება. 4. მომხმარებლის ტიპები (მიზნობრივი ჯგუფები) . 5.საუბრის მართვის მეთოდების დაუფლება და ბარიერები . 6.მყიდველის მოტივაციის გაძლიერება . 7.რთული მოლაპარაკების (კრიზისის მართვა) . 8.კლიენტის წინაამღდეგობის დაძლევა. 9.კომპრომისის ხელოვნება, როდის უნდა

Start Course

მარკეტინგის მენეჯმენტი

კურსის შესახებ კურსის მიზანი: კურსის მიზანია მსმენელს ჩამოუყალიბდეს და განუვითარდეს მენეჯერული აზროვნება. კურსში მნიშვნელოვანი ადგილი უკავია პრაქტიკული ქეისების განხილვას, განხილვებზე დაყრდნობით კი მენეჯერული ხედვის განვითარებას. კურსის აღწერა: მენეჯმენტის არსი მენეჯმენტის 4 მთავარი ფუნქცია მენეჯმენტის წარმომავლობა, მეცნიერული მენეჯმენტის ისტორია, სისტემური მენეჯმენტის ევოლუცია. კომუნიკაციის არსი მენეჯმენტში. სამუშაო გუნდების და ჯგუფების ფორმირება, მენეჯერული ხედვა ჯგუფთან მუშაობის პროცესში. ორგანიზაციული

Start Course