ოფის-მენეჯმენტისა და ადმინისტრირების შემსწავლელი კურსი

ოფის-მენეჯმენტისა და ადმინისტრირების შემსწავლელი კურსი სასწავლო კურსის სილაბუსი სასწავლო კურსის სახელწოდება: ოფის-მენეჯმენტი და ადმინისტრირება საგანმანათლებლო პროგრამა: პროფესიული სადიპლომო და სასერტიფიკაციო კურსი სწავლების ფორმატი: აუდიტორიული-თბილისის ფილიალი და დისტანციური (ჰიბრიდული) კურსის ხელმძღვანელი: ვაკო ყორღანაშვილი სასწავლო კურსს შესწავლის წინაპირობები არ გააჩნია. ნებისმიერ დაინტერესებულ პირს შეუძლია კურსის გავლა. გამოცხადებულია უგამოცდო მიღება ოფის-მენეჯმენტისა და ადმინისტრირების შემსწავლელ სადიპლომო და სასერტიფიკატო კურსზე.
Start Courseეფექტური გაყიდევბი

კურსი განკუთვნილია: ადამიანებისთვის, რომლებიც ყიდიან სხვადასხვა პროდუქტებს და პასუხისმგებლები არიან მომხმარებელს გაუწიონ კვალიფიციური კონსულტაცია. ასევე, ადამიანებისთვის რომლებიც დასაქმებულები არიან როგორც კომერციულ, ასევე არაკომერციულ და სამთავრობო სექტორში. ასევე ყველასთვის, ვისთვისაც ეს თემა უბრალოდ საინტერესო ან/და მნიშვნელოვანია. ზოგადი მიმოხილვა: დღის განმავლობაში, საქმიან კომუნიკაციას ალბათ ბევრ ადამიანთან ამყარებთ, ურთიერთშეთანხმების მისაღწევად. რაც უფრო კარგად ფლობთ კომუნიკაციურ უნარებს, მით უფრო მეტია
Start CourseCall ცენტრი

კურსის შესახებ ტრენინგ კურსი კლიენტთა სატელეფონო მომსახურებაზე Call ცენტრი 1. სატელეფონო ეტიკეტის ზოგადი პრინციპები. 2. რა არის საჭირო წარმატებული მოლაპარაკებისთვის . 3.აბონენტისა და მათი მოლოდინების იდენტიფიცირება. 4. მომხმარებლის ტიპები (მიზნობრივი ჯგუფები) . 5.საუბრის მართვის მეთოდების დაუფლება და ბარიერები . 6.მყიდველის მოტივაციის გაძლიერება . 7.რთული მოლაპარაკების (კრიზისის მართვა) . 8.კლიენტის წინაამღდეგობის დაძლევა. 9.კომპრომისის ხელოვნება, როდის უნდა
Start Course