ეფექტური გაყიდევბი

  კურსი განკუთვნილია:  ადამიანებისთვის, რომლებიც ყიდიან სხვადასხვა პროდუქტებს და  პასუხისმგებლები არიან მომხმარებელს გაუწიონ კვალიფიციური კონსულტაცია. ასევე, ადამიანებისთვის რომლებიც დასაქმებულები არიან როგორც კომერციულ, ასევე არაკომერციულ და სამთავრობო სექტორში. ასევე ყველასთვის, ვისთვისაც ეს თემა უბრალოდ საინტერესო ან/და მნიშვნელოვანია. ზოგადი მიმოხილვა:  დღის განმავლობაში, საქმიან კომუნიკაციას ალბათ ბევრ ადამიანთან ამყარებთ, ურთიერთშეთანხმების მისაღწევად. რაც უფრო კარგად ფლობთ კომუნიკაციურ უნარებს, მით უფრო მეტია

Start Course

Call ცენტრი

კურსის შესახებ ტრენინგ კურსი კლიენტთა სატელეფონო მომსახურებაზე Call ცენტრი 1. სატელეფონო ეტიკეტის ზოგადი პრინციპები. 2. რა არის საჭირო წარმატებული მოლაპარაკებისთვის . 3.აბონენტისა და მათი მოლოდინების იდენტიფიცირება. 4. მომხმარებლის ტიპები (მიზნობრივი ჯგუფები) . 5.საუბრის მართვის მეთოდების დაუფლება და ბარიერები . 6.მყიდველის მოტივაციის გაძლიერება . 7.რთული მოლაპარაკების (კრიზისის მართვა) . 8.კლიენტის წინაამღდეგობის დაძლევა. 9.კომპრომისის ხელოვნება, როდის უნდა

Start Course

პროექტების წერის შემსწავლელი კურსი

კურსის შესახებ პროექტების წერის შემსწავლელი კურსი 1. პროექტების წერა – მონაწილეები სწავლობენ პროექტების დაწერის ნიუანსებს. პროექტის ცალკეულ ნაწილებს, მათი დაწერისას გამოვლენილ სირთულეებსა და შესაძლებლობებს, ეცნობიან საპროექტო ენას, ეცნობიან მაგალითებს, ასრულებენ სავარჯიშოებს, ტრენინგის განმავლობაში თავად ღებულობენ მონაწილეობას პროექტების შექმნაში. 2. პროექტების მართვა – პროექტების შესახებ ზოგადი კურსი. მონაწილეები ეცნობიან პროექტის დიზაინს, ფაზებს, ელემენტებს, შეფასების კრიტერიუმებს. ცალ-ცალკე

Start Course