სერვის პლუსი

კურსის შესახებ სერვის პლუს (მომხმარებლების მომსახურება და სოციალური კომუნიკაცია) ადამიანური რესურსების მართვა (HR მენეჯმენტის საფუძვლები) პროგრამის ხანგრძლივობა : 18 საათი პროგრამა გათვლილია : დამწყები HR მენეჯერებისათვის და მათთვის ვისაც სურს ამ სფეროში განათლების გაღრმავება. HR მენეჯმენტის კურსი მოიცავს შემდეგ თემებს: · ადამიანური რესურსების მართვა მიზანი და ფუნქცია ; · შინაგანაწესი და ადმინისტრირება ; · ორგანიზაციული

Start Course

ოფის-მენეჯმენტისა და ადმინისტრირების შემსწავლელი კურსი

ოფის-მენეჯმენტისა და ადმინისტრირების შემსწავლელი კურსი სასწავლო კურსის სილაბუსი სასწავლო კურსის სახელწოდება: ოფის-მენეჯმენტი და ადმინისტრირება საგანმანათლებლო პროგრამა: პროფესიული სადიპლომო და სასერტიფიკაციო კურსი სწავლების ფორმატი: აუდიტორიული-თბილისის ფილიალი და დისტანციური (ჰიბრიდული) კურსის ხელმძღვანელი: ვაკო ყორღანაშვილი სასწავლო კურსს შესწავლის წინაპირობები არ გააჩნია. ნებისმიერ დაინტერესებულ პირს შეუძლია კურსის გავლა. გამოცხადებულია უგამოცდო მიღება ოფის-მენეჯმენტისა და ადმინისტრირების შემსწავლელ სადიპლომო და სასერტიფიკატო კურსზე.

Start Course

Call ცენტრი

კურსის შესახებ ტრენინგ კურსი კლიენტთა სატელეფონო მომსახურებაზე Call ცენტრი 1. სატელეფონო ეტიკეტის ზოგადი პრინციპები. 2. რა არის საჭირო წარმატებული მოლაპარაკებისთვის . 3.აბონენტისა და მათი მოლოდინების იდენტიფიცირება. 4. მომხმარებლის ტიპები (მიზნობრივი ჯგუფები) . 5.საუბრის მართვის მეთოდების დაუფლება და ბარიერები . 6.მყიდველის მოტივაციის გაძლიერება . 7.რთული მოლაპარაკების (კრიზისის მართვა) . 8.კლიენტის წინაამღდეგობის დაძლევა. 9.კომპრომისის ხელოვნება, როდის უნდა

Start Course