Call ცენტრი

კურსის შესახებ ტრენინგ კურსი კლიენტთა სატელეფონო მომსახურებაზე Call ცენტრი 1. სატელეფონო ეტიკეტის ზოგადი პრინციპები. 2. რა არის საჭირო წარმატებული მოლაპარაკებისთვის . 3.აბონენტისა და მათი მოლოდინების იდენტიფიცირება. 4. მომხმარებლის ტიპები (მიზნობრივი ჯგუფები) . 5.საუბრის მართვის მეთოდების დაუფლება და ბარიერები . 6.მყიდველის მოტივაციის გაძლიერება . 7.რთული მოლაპარაკების (კრიზისის მართვა) . 8.კლიენტის წინაამღდეგობის დაძლევა. 9.კომპრომისის ხელოვნება, როდის უნდა
Start Courseპროექტების წერის შემსწავლელი კურსი

კურსის შესახებ პროექტების წერის შემსწავლელი კურსი 1. პროექტების წერა – მონაწილეები სწავლობენ პროექტების დაწერის ნიუანსებს. პროექტის ცალკეულ ნაწილებს, მათი დაწერისას გამოვლენილ სირთულეებსა და შესაძლებლობებს, ეცნობიან საპროექტო ენას, ეცნობიან მაგალითებს, ასრულებენ სავარჯიშოებს, ტრენინგის განმავლობაში თავად ღებულობენ მონაწილეობას პროექტების შექმნაში. 2. პროექტების მართვა – პროექტების შესახებ ზოგადი კურსი. მონაწილეები ეცნობიან პროექტის დიზაინს, ფაზებს, ელემენტებს, შეფასების კრიტერიუმებს. ცალ-ცალკე
Start CourseHR-მენეჯმენტი

ადამიანური რესურსების მართვის შემსწავლელი კურსი (HR-მენეჯმენტი) სასწავლო კურსის სილაბუსი სასწავლო კურსის სახელწოდება: ადამიანური რესურსების მართვა (HR-მენეჯმენტი) საგანმანათლებლო პროგრამა: პროფესიული სადიპლომო და სასერტიფიკაციო კურსი სწავლების ფორმატი: აუდიტორიული-თბილისის ფილიალი და დისტანციური (ჰიბრიდული) კურსის ხელმძღვანელი: ვაკო ყორღანაშვილი დაშვების წინაპირობები სასწავლო კურსს შესწავლის წინაპირობები არ გააჩნია. ნებისმიერ დაინტერესებულ პირს შეუძლია კურსის გავლა. გამოცხადებულია უგამოცდო მიღება ადამიანური რესურსების მართვის შემსწავლელ
Start Course