Call ცენტრი
კურსის შესახებ
ტრენინგ კურსი კლიენტთა სატელეფონო მომსახურებაზე Call ცენტრი
1. სატელეფონო ეტიკეტის ზოგადი პრინციპები.
2. რა არის საჭირო წარმატებული მოლაპარაკებისთვის .
3.აბონენტისა და მათი მოლოდინების იდენტიფიცირება.
4. მომხმარებლის ტიპები (მიზნობრივი ჯგუფები) .
5.საუბრის მართვის მეთოდების დაუფლება და ბარიერები .
6.მყიდველის მოტივაციის გაძლიერება .
7.რთული მოლაპარაკების (კრიზისის მართვა) .
8.კლიენტის წინაამღდეგობის დაძლევა.
9.კომპრომისის ხელოვნება, როდის უნდა მოიხადო ბოდიში და როდის არა.
10.სტრესულ გარემოში მუშობის შესაძლებლობა.
11.უკმაყოფილო კლიენტიდან მუდმივ კლიენტადგადაქცევის მეთოდების დაუფლება.
12.კომუნიკაციური დროის მართვა.
პროგრამის მიზანია ქოლ-ცენტრის ოპერატორების, ოფის-მენეჯერების, მდივნების და საინფორმაციო სააგენტოების თანაშრომლების სათანადო მომზადება კლიენტთათვის ეფექტური მომსახურების გასაწევად.
ტერმინოლოგიისა და სტანდარტების, რთული მდგომარეობის განმუხტვის მეთოდების შესწავლა და სხვა.
საუბრის მართვის მეთოდების დაუფლება;
სატელეფონო სასაუბრო მეთოდების – ხმის ტონი, ფრაზები, ენერგია, მოცულობა, სისწრაფე დაბალანსება;
უკმაყოფილო კლიენტიდან მუდმივ კლიენტამდე გადაქცევის მეთოდების დაუფლება;
საუბრის ინტონაციის და სუნთქვის რეგულირება და მათი მართვის დაუფლება, სამეტყველო აპარატის სათანადო გამართვა.
კურსის გვალა შუძლია ყველა მსურველს, ვისაც სურვილი აქვს ქოლ-ცენტრის ოპერატორის, ოფის-მენეჯერის, მდივნის, საინფორმაციო სააგენტოს ოპერატორის პროფესიის დაუფლება.
პროგრამის ხანგრძლივობა: 12 აკადემიური საათი (ერთი თვე) კურსი იკითხება როგორც ქართულად ასევე ინგლისურ ენაზე,