Call ცენტრი

0
Lessons
0
Quizzes
0
Modules

კურსის შესახებ
ტრენინგ კურსი კლიენტთა სატელეფონო მომსახურებაზე Call ცენტრი
1. სატელეფონო ეტიკეტის ზოგადი პრინციპები.

2. რა არის საჭირო წარმატებული მოლაპარაკებისთვის .

3.აბონენტისა და მათი მოლოდინების იდენტიფიცირება.

4. მომხმარებლის ტიპები (მიზნობრივი ჯგუფები) .

5.საუბრის მართვის მეთოდების დაუფლება და ბარიერები .

6.მყიდველის მოტივაციის გაძლიერება .

7.რთული მოლაპარაკების (კრიზისის მართვა) .

8.კლიენტის წინაამღდეგობის დაძლევა.

9.კომპრომისის ხელოვნება, როდის უნდა მოიხადო ბოდიში და როდის არა.

10.სტრესულ გარემოში მუშობის შესაძლებლობა.

11.უკმაყოფილო კლიენტიდან მუდმივ კლიენტადგადაქცევის მეთოდების დაუფლება.

12.კომუნიკაციური დროის მართვა.

პროგრამის მიზანია ქოლ-ცენტრის ოპერატორების, ოფის-მენეჯერების, მდივნების და საინფორმაციო სააგენტოების თანაშრომლების სათანადო მომზადება კლიენტთათვის ეფექტური მომსახურების გასაწევად.
ტერმინოლოგიისა და სტანდარტების, რთული მდგომარეობის განმუხტვის მეთოდების შესწავლა და სხვა.

საუბრის მართვის მეთოდების დაუფლება;

სატელეფონო სასაუბრო მეთოდების – ხმის ტონი, ფრაზები, ენერგია, მოცულობა, სისწრაფე დაბალანსება;

უკმაყოფილო კლიენტიდან მუდმივ კლიენტამდე გადაქცევის მეთოდების დაუფლება;

საუბრის ინტონაციის და სუნთქვის რეგულირება და მათი მართვის დაუფლება, სამეტყველო აპარატის სათანადო გამართვა.

კურსის გვალა შუძლია ყველა მსურველს, ვისაც სურვილი აქვს ქოლ-ცენტრის ოპერატორის, ოფის-მენეჯერის, მდივნის, საინფორმაციო სააგენტოს ოპერატორის პროფესიის დაუფლება.

პროგრამის ხანგრძლივობა: 12 აკადემიური საათი (ერთი თვე) კურსი იკითხება როგორც ქართულად ასევე ინგლისურ ენაზე,

What You'll Learn