3D MAX გრაფიკა

კურსის შესახებ

3ds Max პროგრამა მოიცავს;

ინტერფეისთან გაცნობა.
ობიექტების შექმნა და მათი ტრანსფორმაცია; ობიექტების მონიშვნის გზები; ობიექტების ჯგუფების შექმნა; ობიექტის საყრდენი წერტილის მართვა; ობიექტის მოდიფიკატორები; ობიექტების მასივების შექმნა, დაკოპირება და ერთმანეთის მიმართ გასწორება; ობიექტების დეფორმაციის მოდიფიკატორები; მოდელირების საფუძვლები; სპლაინების შექმნა და რედაქტირება; ბრტყელი ფიგურები; სპლაინებზე ხშირად გამოყენებადი მოდიფიკატორები.
სპლაინისგან ობიექტების შექმნა და რედაქტირება; მოდიფიკატორები, რომლებიც გვეხმარება სპლაინისგან სამ განზომილებიანი ფიგურების მიღებაში.
ბულენური მოქმედებები; Loft ობიექტების შექმნა; Boolean-ი, რთული ობიექტების შექმნა რამოდენიმე ფიგურისგან; ლოფტინგის კვეთის რედაქტირება; ლოფტინგური ობიექტის ოპტიმიზაცია.
Mesh და Poly მოდელირება.
ობიექტებზე მატერიალის გამოყენება; მატერიალის ძებნა ბიბლიოთეკაში; პროექციის კარტები; ობიექტის ტექსტურის მართვა; მატერიალზე გამოყენებადი UVW მოდიფიკატორი; ერთ ობიექტზე რამოდენიმე სხვადასხვა მატერიალის დანიშვნა; გამჭვირვალე, რელიეფური, რკინის, შუშის, ხის მატერიალების შექმნა.
კამერები და მათთნ მუშაობა; კამერების ანიმაცია; კამერების გამოყენება კონკრეტულ მაგალითზე.
3ds Max 2013-ის განათების საშუალებები. განათების წყაროს შექმნა და მათი პარამეტრების გამოყენება; გახსნილი სივრცის განათება.
პროექტის ვიზუალიზაციის ზომების და პარამეტრების ცვლა სხვადასხვა ხარისხის გამოსახულების მისაღებად; ნისლი და მოცულობითი განათება; ცეცხლის ეფექტის შექმნა; ლინზის ეფექტები.
სხვადასხვა სირთულის ანიმაციების შექმნა.
Standart, Mental Ray, V-ray ვიზუალიზაცია.
პრაქტიკული დავალებები.

მეცადინეობა   მიმდინარეობს ინდივიდუალურად.

გაიცემა   განვლილი დონის შესაბამისი სერთიფიკატი.

[raw]

კურსსზე რეგისტრაცია

(შეავსე ქვემოთ მოთხოვნილი ინფორმაცია და ჩვენ დაგიკავშირდებით)

მაგალითად: (საბანკო საქმე)

დააწკაპე "I am not robot" და გაიარე რეგისტრაცია...

[/raw]
Start Course