საერთაშორისო მარკეტინგი

სილაბუსი
 

სასწავლო კურსის  დასახელება
საერთაშორისო მარკეტინგი
  

 
ლექცია:  24 სთ

დაშვების წინაპირობები  სასწავლო კურსს არა აქვს შესწავლის წინაპირობა
 

სასწავლო კურსის მიზანი
სასწავლო კურსის მიზანია მსმენელს შეასწავლოს საერთაშორისო მარკეტინგის კურსი   ღრმად და ყოვლისმომცველად,შეუქმნას მას მარკეტინგის მენეჯმენტის ინსტრუმენტების გამოყენების ყველა წინაპირობა და განავითაროს მისი მარკეტინგული ინსტრუმენტები ეფექტურ დონეზე, რათა მსმენელმა შესძლოს მათი თანმიმდევრული და სწორი გამოყენება.
მარკეტინგის დისციპლინა ზოგადად მიზნად ისახავს  სწორი მარკეტინგული აზროვნებისა და  პრაქტიკული ქმედებების მიხედვით ბიზნესის მდგრადი განვითარების ხელშეწყობას. აქედან გამომდინარე, შეიძლება ითქვას, რომ აღნიშნული დისციპლინა არის ერთ-ერთი ყველაზე მნიშვნელოვანი მარკეტოლოგის ჩამოყალიბებაში.
 

სწავლის შედეგები
ცოდნა და გაცნობიერება
 დისციპლინის შესწავლის შედეგად მსმენელს ეცოდინება:
მარკეტინგის პროცესის მართვა და მისი თეორიული თუ პრაქტიკული მხარეები.
 
ცოდნის პრაქტიკაში გამოყენების უნარი
მსმენელს შეეძლება:
შესწავლილი ქეისების მაგალითზე, მსმენელები შეძლებენ ბიზნესის მარკეტინგის სწორ მართვას.
 
 
დასკვნის უნარი
მსენელს გამოუმუშავდება:
მსენელებს საშუალება მიეცემათ შეაფასონ სიტუაცია ბაზარზე და მიიღონ გადაწყვეტილება.
 
კომუნიკაციის უნარი
მსმენელს შეეძლება:
სწორად ჩამოაყალიბოს მარკეტინგული კომუნიკაცია ფირმაში და მარკეტინგულ დეპარტამენტში;
შექმნას მარკეტინგის საინფორმაციო სისტემა ორგანიზაციაში;
შექმნას და წარმართოს მარკეტინგული მიქსის პროცესი სწორი კომუნიკაციების გამოყენებით.
სწავლის უნარი
მსმენელს ექნება:
მიღებული ცოდნის გააზრების, გათავისების, შეფასებისა და მუდმივად განახლების უნარ-ჩვევები;
დამოუკიდებლად, სათანადო წყაროებისგამოყენებით,  ცოდნის ამაღლების უნარი;
საკუთარიცოდნისშეფასებისადაშემდგომი  სწავლისსაჭიროებებისგანსაზღვრის უნარი.
 
ღირებულებები
მსმენელს:
შეეძლება ნებისმიერ ორგანიზაციაში  მუშაობისას ეთიკური პრინციპების დაცვა;
ექნება სოციალური, სამოქალაქო და ბიზნესის პასუხისმგებლობის გაცნობიერება.
 

სწავლებისა და სწავლის მეთოდები
 ვერბალური ანუ ზეპირსიტყვიერი სწავლების მეთოდი. ინტერაქტიური სწავლების ერთ-ერთი გავრცელებული მეთოდია, რომელიც ფართოდ აღქმადობის და გაგების თვალსაზრისით გამოიყენება.
წიგნზე მუშაობის მეთოდი. გულისხმობს დამოუკიდებელი მუშაობის შესასრულებლად დავალების მიცემას, წინგზე მუშაობის სახით.
წერითი მუშაობის მეთოდი. გულისხმობს ამონაწერებისა და ჩანაწერების გაკეთებას, მასალის დაკონსპექტებას, თეზისების შედგენას, რეფერატის მომზადებასა და ა.შ.
ჩამოთვლილი მეთოდების გარდა სწავლის პროცესში გამოიყენება: დისკუსია/დებატების, ჯგუფური მუშაობის, შემთხვევის ანალიზის (Case study), დემონსტრირებისა და ახსნა-განმარტების მეთოდები.
 

სწავლის შედეგების მიღწევის ფორმები
 ლექცია   სემინარი (ჯგუფში მუშაობა)      პრაქტიკული    ლაბორატორიული   პრაქტიკა
 
 საკურსო სამუშაო/პროექტი  ინდივიდუალურისაშინაო დავალება   დამოუკიდებელი მუშაობა
 
                                                                                                

სასწავლო კურსის შინაარსი
კვირა№ მეცადინეობის ფორმა და საკონტაქტო დრო (სთ)  
თემის დასახელება დაშინაარსი
 
 
1 ლექცია
1.30 სთ შესავალი მარკეტინგში

  1. მარკეტინგული მენეჯმენტი და მისი საკითხები.

  სამუშაო ჯგუფში მუშაობა
 1.30  სთ სილაბუსის პრეზენტაცია   
2 ლექცია
   შევიცნოთ მარკეტინგული მენეჯმენტი
რა არის ბრენდი

ვინ ქმნის ბრენდს

რა უნდა გავითვალისწინოთ ბრენდირების დროს

რა კრიტერიუმებს უნდა აკმაყოფილებდეს ლოგო

რა კრიტერიუმებს უნდა აკმაყოფილებდეს სლოგანი

სამუშაო ჯგუფში მუშაობა
1  სთ გამოკითხვა თემაზე:  პრაქტიკული გამოკითხვა, სიტუაციური ამოცანა – 1
3 ლექცია
 1.30 სთ  რა არის რეკლამა

რა უნდა ვიცოდეთ რეკლამის შესახებ

რეკლამის გავლენა ადამიანის ფსიქიკაზე

     გამოკითხვა თემაზე:  თეორიული გამოკითხვა - 1

ზოგადად, მარკეტინგული მენეჯმენტის შესახებ
პრაქტიკული გამოკითხვა, სიტუაციური ამოცანა – 2
4 ლექცია
1.30  სთ
ბიზნეს გეგმის დაწერა ბიზნესისთვის
სამუშაო ჯგუფში მუშაობა
გამოკითხვა თემაზე: თეორიული გამოკითხვა – 2
 მარკეტინგული სტრატეგიისა და გეგმების განვითარება
 
5 ლექცია
 1.30 სთ სოციო კულტურული საწყისები და მარკეტინგის მენეჯმენტი

  1. კვლევა
    სავალდებულო ლიტერატურა
     
    გამოკითხვა თემაზე:  წერითი გამოკითხვა – 1
    6 ლექცია
    1.30  სთ სამომხმარებლო ბაზრების ანალიზი და განვითარება სამუშაო ჯგუფში მუშაობა
      გამოკითხვა თემაზე: პრაქტიკული გამოკითხვა, სიტუაციური ამოცანა – 3.
     
    7 1.30 სთ
      სიტუაციური ამოცანების ამოხსნა
    9 ლექცია
     1.30 სთ ბიზნეს ბაზრების განვითარება და კომუნიკაციების არხების გამოყენება სამუშაო ჯგუფში მუშაობა
    გამოკითხვა თემაზე: თეორიული გამოკითხვა – 3
    ტრადიციული მედიის მიღწევადობის შესახებ, სამომხმარებლო ბაზრების ანალიზისა და განვითარების შესახებ
    10 ლექცია
    1.30  სთ პროდუქტის გაფორმება; სამუშაო ჯგუფში მუშაობა
    გამოკითხვა თემაზე: რეფერატების   პრეზენტაცია 
    11 ლექცია
    1.30 სთ პოზიციონირება და დიფერენცირება

12 ლექცია
 1.30 სთ დისკუსია თემაზე -პროდუქტი და დიზაინი
დიზაინის მენეჯმენტი

13 ლექცია
1.30  სთ ციფრული მარკეტინგი (ელემენტები)
 
გამოკითხვა თემაზე:  პრაქტიკული გამოკითხვა –4
 „სამომხმარებლო ფასეულობა და მისი გაზომვა“, თამაშში ჩაერთვება ბარამბოს მარკეტინგ მენეჯერი, სტუდენტები ერთმანეთს შეეჯიბრებიან კრეატიული იდეების შექმნაში. დაიწერება შეფასებები
14 ლექცია
1.30  სთ ლექცია  კულტურა და გაყიდვების სტიმულირება; საზოგადოებასთან ურთიერთობა და შემოქმედებითი ქცევა

     გამოკითხვა თემაზე:    პრაქტიკული გამოკითხვა -5

 სტრატეგიული შემოქმედებითი ჯგუფის საქმიანობით კონკურენცია – ფასეულობათა განვითარება
 

15 ლექცია
1.30 სთ ბრენდისადმი ერთგულება და
ბრენდის ფასეულობის ჯაჭვი
16 ლექცია
1.30 სთ კონკურენტების კვლევა და ანალიზი

17 ლექცია
1.30 სთ საერთაშორისო ბაზარზე გავლის სტრატეგიები
18 ლექცია
1.30 სრული განვლილი მასალის განხილვა

კურსზე რეგისტრაცია

(შეავსე ქვემოთ მოთხოვნილი ინფორმაცია და ჩვენ დაგიკავშირდებით)

Start Course