ინკლუზიური განთლება
- რა არის ინკლუზიური განათლება;
- რა არის სპეციალური საგანმანათლებლო საჭიროება;
- რა არის შეზღუდული შესაძლებლობა;
- ინკლუზიური განათლების გარემო და მართვა;
- სასწავლო სირთულეების იდენტიფიკაცია;
- სპეცპეგაგოგის როლი სკოლასა და ბაღში;
- ბავშვის გადამისამართების სტრატეგიები, ურთიერთობა მშობელთან;
- შეფასებული ბავშვის საბუთების შესწავლა;
- პროგრამის ცვლილება / გამარტივება;
- სსსმ მოსწავლის ჩართვა სასწავლო პროცესში;
- ინდივიდუალური სასწავლო გეგმა;
- ინდივიდუალური სასწავლო გეგმის განხორციელების ეტაპები; - მულტიდისციპლინური გუნდი; - გრძელვადიანი მიზანი;
- მოკლევადიანი მიზანი;
- მიზნის მიღწევის გზები;
- ისგ - ს განხორციელება;
- ისგ -ს გადახედვა; - დისლექსია, დისგრაფია;
- ყურადღების დეფიციტი, ჰიპერაქტიულობის სინდორმი (ADH);
- გონებრივი განვითარების დარღვევები;
- დაუნის სინდრომი;
- ცერებრალური დამბლა;
- აუტიზმი; - მხედველობის დარღვევები;
- სმენის დაქვეითება; - მეტყველების განვითარების დარღვევები;
- მოტორული უნარების დარღვევა;