ბავშვთა ფსიქოლოგია – რთული ქცევის მართვა.
ბავშვის ზრდა - განვითარების თავისებურებები, სფეროები და ქვესფეროები; - ასაკობრივი თავისებურებები; - ტვინი და კოგნიტური განვითარება;
- კომუნიკაცია ადრეულ ასაკში;
ასიმილაცია და აკომოდაცია; - ექვილიბრიუმი;
- ჟან პიაჟეს განვითარების სტადიები;
- სოციალური უნარების განვითარება; - ემოციური სფერო - აგრესია, ბრაზი - ბრაზის მართვა; - აღზრდის სტილი; - სკაფოლდინგი; - ვიგოტსკის თეორია;
- განწყობა. დიმიტრი უზნაძის თეორია;
- ბიჰევიორიზმი; - ქცევა, ქცევის რაობა;
- ქცევა და მოქმედება;
- რთული ქცევა, რთული ქცევის მართვა;
- ABC მოდელი. - განმამტკიცებელი სტიმულები;
- ახალი ქცევის ფორმირება;
- პრემაკის პრინციპი;
- სოციალური დასწავლის თეორია;
- ალბერტ ბანდურა. მოდელირება და დაკვირვებით სწავლება;
- მოტივაცია; - ემოციური ცნობიერება, ემოციური რეგულაცია, ემოციური ინტელექტი, ემოციური კომპეტენცია; - თვითრეგულირება;
- კონსტრუქტივიზმი
- სწავლა აღმოჩენებით;
- ჯერომ ბრუნერის თეორია;
- მეტაკოგნიცია; - ინტელექტი. ჰოვარდ გარდნერის მრავალმხრივი ინტელექტის თეორია;
- ფსიქო - სოციალური განვითარების თეორია. ერიკ ერიკსონის სწავლება;
- ჰუმანისტური თეორია. კარლ როჯერსის სწავლება; - ემპათია;
- აბრაამ მასლოუს მოთხოვნილებათა იერარქიის თეორია;
- კოლბერგის მორალური განვითარების თეორია;
- ჯონ დიუი - გამოცდილებით სწავლება;
- დევიდ პერკინსი
- სწავლება ,,პანდორას კითხვებით“;
- მარია მონტესორის სწავლება;