Call ცენტრი

კურსის შესახებ ტრენინგ კურსი კლიენტთა სატელეფონო მომსახურებაზე Call ცენტრი 1. სატელეფონო ეტიკეტის ზოგადი პრინციპები. 2. რა არის საჭირო წარმატებული მოლაპარაკებისთვის . 3.აბონენტისა და მათი მოლოდინების იდენტიფიცირება. 4. მომხმარებლის ტიპები (მიზნობრივი ჯგუფები) . 5.საუბრის მართვის მეთოდების დაუფლება და ბარიერები . 6.მყიდველის მოტივაციის გაძლიერება . 7.რთული მოლაპარაკების (კრიზისის მართვა) . 8.კლიენტის წინაამღდეგობის დაძლევა. 9.კომპრომისის ხელოვნება, როდის უნდა

Start Course

პროექტების წერის შემსწავლელი კურსი

კურსის შესახებ პროექტების წერის შემსწავლელი კურსი 1. პროექტების წერა – მონაწილეები სწავლობენ პროექტების დაწერის ნიუანსებს. პროექტის ცალკეულ ნაწილებს, მათი დაწერისას გამოვლენილ სირთულეებსა და შესაძლებლობებს, ეცნობიან საპროექტო ენას, ეცნობიან მაგალითებს, ასრულებენ სავარჯიშოებს, ტრენინგის განმავლობაში თავად ღებულობენ მონაწილეობას პროექტების შექმნაში. 2. პროექტების მართვა – პროექტების შესახებ ზოგადი კურსი. მონაწილეები ეცნობიან პროექტის დიზაინს, ფაზებს, ელემენტებს, შეფასების კრიტერიუმებს. ცალ-ცალკე

Start Course

HR-მენეჯმენტი

სასწავლო კურსი-ადამიანური რესურსების მართვა დაშვების წინაპირობები-სასწავლო კურსს შესწავლის წინაპირობები არ გააჩნია. სასწავლო კურსის მიზნები-კურსის მიზანია სტუდენტებს აუხსნას კერძო და საჯარო სექტორში ადამიანური რესურსების ეფექტიანი გამოყენების მეთოდები, პროცედურები და პრაქტიკა, მოახდინოს შედარებითი ანალიზი საჯარო და კერძო სექტორში ადამიანური რესურსების მართვის პროცესისათვის დამახასიათებელი სპეციფიური ასპექტებისა, რათა სტუდენტები ჩაწვდნენ ადამიანური რესურსების მართვის თანამედროვე ტექნოლოგიების თავისებურებებს, კერძო და საჯარო

Start Course